onsdag den 30. november 2011

3 dejlige.

Tre dejlige ting der varmer på den sidste novemberdag:


Yndlingskakaoen fra Urtekram. Den er lige tilpas sød men stadig med den dejlige runde kakaosmag.


Nem mad på en aleneaften.


Fødselsdagsgave fra bedsteveninden. Desværre kan mit kamera ikke fange den smukke farve på stenen, men den er altså lysblå/granitgrå. 

Idag modtog jeg en pakke fra billigvoks.dk, som så mange andre har postet her i blogland havde de tilbud på Essie neglelakker. To for 29 kr. Jeg slog til og bestilte fluks to hjem til samlingen: Merino Cool og Sew Psyched. Desværre var Merino Cool udsolgt, hvilket var virkelig ærgeligt da det var den jeg helst ville have. Jeg skal nok poste billede af Sew Psyched. Pusler nemlig med ideen om at lave et indlæg med hele min neglelaksamling. 

6 kommentarer:

  1. Hej Maja! Virkelig en fin blog du har! Hyggelige posts ;-) Er self. blevet fast læser!

    Du må rigtig gerne kigge forbi min blog, hvis du har lyst!

    Hugs
    Pernille

    http://pernilleslife.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej Pernille. Hold da op, min første kommentar og første faste læser! haha :D Min blog er jo kun få dage gammel, så der skal nok komme lidt mere gang i den når jeg finder ud af hvordan det hele fungere ;)

    Selvfølgelig vil jeg kigge forbi din blog! :)

    SvarSlet
  3. Hihi, jeg er næsten også lige startet :-D Den første kommentar og den første faste læser er stort, når man lige er startet op ;-) Men jeg er sikker på, at du nok skal få en masse god feedback og en masse faste læsere!

    Tusind tak, det er sødt af dig!

    Hugs

    SvarSlet
  4. hvor er det en hyggelig blog du har!
    kunne ikke rigtig finde ud af at melde mig som fast læser, men er fast læser på bloglovin i hvert faldt :)

    du må gerne kigge forbi min også, selv om jeg ikke rigtig er kommet ind i det hele endnu :)

    kram

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tusind tak! :) Jeg tror du skal gøre det med google-friendconnect, altså logge ind med dit blogger brugernavn osv. (;

    Selvfølgelig vil jeg kigge forbi :)

    SvarSlet
  6. haha .. ja, det er jo ikke lige frem fordi det var helt vildt svært at finde!

    MEN har meldt mig som fast læser nu! glæder mig til at følge dig! :)

    xoxo

    SvarSlet