mandag den 28. november 2011

Mandags musik


Et tiltag jeg vil tage op her på bloggen er "Mandags musik" eller også bliver det til "Søndags sang" (originalt, jeg ved det..). I denne omgang er det Kanye West med "Runaway". Den er ikke ny og i har helt sikkert hørt den før, men alligevel synes jeg at den fortjener en plads på listen. Den er smuk produceret og man må give manden at han altså ved hvordan man skal lave videoer! Originalfilmen er en 40 min. lang noir inspireret fortælling om en føniks (spillet af Victoria Secret modellen Selita Ebanks), der falder ned på jorden, hvorefter Kanye redder hende og bliver forelsket i hende. Men omgivelserne vil ikke acceptere hende, hvorefter hun flygter og efterlader Kanye knust. Jaja. Han har sans for dramatik har han.

Jeg er faktisk slet ikke stor fan af Kanye West, synes han er alt for selvfed og arrogant. Bare tag dengang hvor han afbrød Taylor Swift midt i hendes takketale ved MTV's video awards... puha ikke særlig sympatisk gjort. Men nu er det som sagt musikken det handler om og "Runaway" er altså god, så tag et lyt eller genlyt om du vil. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar