tirsdag den 20. december 2011

Biblioteker er nu rare alligevel

  Finally it's here! Jeg ved godt, at jeg virkelig fik hældt mine frustrationer ud igår. Men så da jeg vågnede imorges tikkede der er en sms ind fra biblioteket om at de havde fået Blood Promise hjem. Yes hvor er det fedt! Nu sidder jeg på mit arbejde og det kilder bare i fingrene for, at få fat på bogen og komme igang! Men "desværre" gik jeg igår igang med Ekstremt Højt og Utrolig Tæt På af Jonathan Foer så den bliver jeg lige nødt til at læse færdig først. Så Blood Promise bliver gemt til juleferien (Som starter på torsdag for mit vedkommende). Jeg laver en anmeldelse af hele serien når jeg har fået læst de sidste par, men kan vidst allerede godt sige nu at den er anbefalesværdig! Min eneste anke på nuværende tidspunkt er, at forsiderne er helt utroligt grimme. adr. De der modellos der poserer i forskellige vinkler ser jo helt vildt sure ud. Men man skal jo ikke dømme en bog for dens cover (selvom det ville give en lille tak opad i min bog, hvis den ikke var så pokkers grim).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar