onsdag den 14. december 2011

Catching up on some reading.

Jeg har altid været meget glad for, at læse. Elsker den ro det giver, at sidde alene med en god bog og bare fordybe sig ned i en helt anden verden. Jeg er fuldstændig tabt for omverden når jeg går igang med en bog. Og sådan har det altid været. Jeg startede med at arve en masse gamle Anders And blade (vi snakker over 500 stk) da jeg var helt lille, og jeg kunne bruge timevis i min sækkestol flankeret af Anders And og de andre indbyggere i Andeby. Senere gik jeg hen til bøger med lidt mere tekst og knap så mange billeder. Jeg begyndte at læse de første Harry Potter bøger da jeg gik i 3. klasse - det gik simpelthen for langsomt, at få dem læst højt. Og da jeg var 10 læste jeg første bind af Ringenes Herre trilogien på bare 1,5 dag. Men siden da er der ikke blevet læst i ligeså store mængder, hvilket jeg synes er ærgeligt da jeg virkelig nyder det. Så jeg har været en tur på biblioteket og låne en masse godter jeg forhåbentligt vil nyde.

 


Obs: Hvis i ligesom mig har svært ved at koncentrere jer om en bog imens i hører musik, men stadig gerne vil have noget til at 'udfylde stilheden' med, kan jeg anbefale:



Det er La Valse d'Amélie fra filmen 'Amélie'. Smuk sang og smuk film!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar