mandag den 19. december 2011

Conflicted


Som sagt så gjort. Apropos mit tidligere indlæg om, at komme igang med læseriet igen - I did it. Men nu er det sket som altid sker, jeg har læst for hurtigt og der er en milliard år før næste bog kan hentes på biblioteket. Årh.. Jeg gik igang med Vampire Academy serien (jaja indsæt alle jokes om fantasy genren her) og jeg blev fuldstændig slugt af universet og karakterene. Jeg har læst de første 3 ud af 6 bøger i serien og de sidste skal bestilles hjem fra andre biblioteker = lang ventetid forude. Jeg har så meget lyst til, at klikke ´køb´ inde på Saxo.com og fluks få dem hjem. Men pengepungen tillader det desværre ikke. Det værste er, at slutningen af 3'eren var en sand tårepresser jeg sad kl. 24.00 og simpelthen tudede over slutningen og kan ikke forstå, at jeg ikke får min happy ending, (jeg er en sucker for happy endings) det er for faen' derfor jeg gav mig i kast med fantasy genren. Evil vs. Good, det gode sejre jo altid i sidste ende! Åh ventetiden er lang.

Jeg skulle ikke have givet mig til, at begynde på en serie når der går så lang tid før jeg kan få slutningen med, jeg er for utålmodig. Nu kan jeg umuligt gå igang med en anden bog, Vampire Academy vil ligge og lure i min underbevidsthed. I stedet vil jeg lytte til dejlige toner fra Local natives og måske se et afsnit af Gossip Girl, jeg er kommet frygteligt bagud med den serie. Men helt ærligt vi ved jo godt det er Chucks barn?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar