onsdag den 28. december 2011

Da jeg var ung og følsom

Dengang jeg var ung og følsom (jeg er jo 20 nu - det er gammelt) og jeg troede, at jeg aldrig ville komme mig over min første kærlighed var der en masse sange jeg hørte non-stop mens jeg rullede mig sammen til en kugle i fosterstilling og begræd min ulykke (Jaja jeg overdriver, men i forstår billedet ik? spæd teenager der synes verden var imod mig og alt det der.) Når disse sange bliver spillet i radioen eller jeg lige hører et glimps af dem bliver jeg trukket tilbage til dengang, men nu er jeg heldigvis voksen og ved bedre (høhø), men det er stadig en smule sjovt at tage et kig tilbage af memory lane. I kan få et indblik her:

U2 - With or Without you.
Det er faktisk stadig en god sang, men den hører nu fortiden til.


Natasha Bedingfield - Unwritten.
Hold da op, hvor har jeg skrålet med til denne i mine spæde år.

James Blunt - You're Beautiful.
Åh horror, hvor blev denne sang spillet meget inde på mit værelse faktisk så meget, at min mor måtte bede mig om tilsidst, at sætte noget andet på da hun var ved at blive sindssyg. ;) 

Goo Goo Dolls - Iris.
Hæs mandestemme, tjek. Sentimental tekst, tjek. Omkvæd der er singable, tjek. Denne var også på listen over de meget spillede sange der flød fra mit ungdomsværelse.

Maroon 5 - She Will Be Loved.

5 sange der hver især bringer minder frem fra mine tidlige teenage år. Jeg ånder lettet op og priser mig lykkelig over, at min musiksmag har udviklet sig til det bedre og at jeg heldigvis kom videre efter de første stormfulde møder med kærligheden ;) hehe. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar