fredag den 30. december 2011

En slutning


En slutning på ferien indtræder snart. En slutning på afslapning og, at sove længe. En slutning på overspisning og sukkerchok. En slutning på hjerternes fest. En slutning på året der er gået, der oprinder i sandhed mange slutninger her på årets næstsidste dag, en anden slutning er mit eventyr med Rose fra Vampire Academy serien og what a ride. Det var en fantastisk serie og en dejlig læseoplevelse. Jeg bliver så glad når bøger formår, at fremprovokere glæde, smil, frygt og tåre og det gjorde denne serie altså, Så tak for denne gang VA jeg er sikker på, at vi ses igen..


Når vi nu taler om slutninger så er det jo oplagt, at komme ind på Nytårsaften der oprinder imorgen - jeg har før talt om mit akavede forhold til netop denne dag så det vil jeg ikke bruge mere tid på, men det kræver omend nogle forberedelser, igen i år står jeg for Drinks'ne og jeg gentager succesen med Strawberry Daiquiri  hemmeligheden på den perfekte daiquiri er, at lave sin sirup selv. mums.

OBS: I kan se min samlede anmeldelse af bøgerne her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar