tirsdag den 27. december 2011

Januarudsalgstanker


Så er julen for alvor ved, at være forbi og vi går nu nytåret i møde. Nytårsaften har aldrig været min kop the jeg synes det er overvurderet og ender altid med at være en smule skuffet. øvøv.
Menmenmen, noget jeg holder af i denne tid er Januarudsalget! Jeg plejer faktisk at være en smule uheldig mht. forskellige udsalg, jeg falder over de nye varer og synes dem på udsalg er forfærdelig kedelige. Men ikke denne gang! Jeg er netop hjemvendt fra indre by med hænderne fulde af gode kup. Det blev til nogle flotte bluser og halsterklæder samt nye bøger. Jeg er meget godt tilfreds, hvis jeg selv skal sige det. Det var også idag jeg modtog min pakke fra Net-a-porter. Jeg havde bestilt de to items fra Michael Kors som jeg viste her. Desværre var skoene for store :'( (indsæt meget trist mund her) og da jeg tjekkede på deres hjemmeside var de udsolgt i en mindre str. F**k altså. Retur med dem.. Har i fået gjort nogle udsalgskup eller har i planer om det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar