onsdag den 28. december 2011

Julegaver og Januarudsalgskup

Her kommer en lille fotostorm af ting jeg var så heldig og få juleaften samt ting jeg har kuppet på januarudsalget.



Vi starter med juleaften:


Fra venstre mod højre: Skjorte fra Abercrombie & Fitch, Mumikrus i vintermotiv og lyserødt, Basic sweater fra Benetton, Skål fra Liebe "Lidt mere slik", Bog "Niceville", Line & Jo øreringe, BlisherFuglsang øreinge. Jeg fik i sandhed en masse herlige julegaver denne jul, dette er blot et lille udsnit af dem jeg fik b.la. to billeder som jeg ikke kan vise endnu da de ikke er kommet hjem fra forhandleren endnu. (Øreringene er links, hvis i vil se dem tydligere)

Vi hopper videre til Januarudsalget:


Jeg fik købt de to sidste bøger af The Hunger Games trilogien og glæder mig meget til, at læse serien færdig.


Derudover blev det til to tørklæder og to stribede cashmere/angora trøjer.


Denne cardigan knit fra Michael Kors bliver regnet med som del af januarudsalget da jeg jo købte den på tilbud? make sense to me.

Sidst men ikke mindst denne sweater med inspiration fra det islandske. Jeg er super glad for netop denne da jeg tidligere på året havde luret på den inde i Norr, men synes den var en tand for pebret - men nu med 40% rabat slog jeg altså til!

Det blev til en rimelig del basic tøj, men min erfaring siger mig også, at det er det jeg kommer til at have i garderobeskabet længst tid. Derudover har jeg indtil videre ikke gjort mig nogle fejlkøb, hvilket jeg synes der er stor chance for når der er massivt udsalg og folk står som sild i en tønde og kæmper for, at finde den sidste str. af en bestemt bluse etc.

Jeg vender tilbage lidt senere med nogle flere julegaver (netop ankommet med posten) samt nogle bolig udsalgskup. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar