mandag den 26. december 2011

Karma Police + Minder


Radiohead er et af mine yndlingsbands, elsker især Thom Yorke's hæse stemme. uuhm. Radiohead er udover at være et suverænt band der laver fantastisk musik også for mig forbundet med en masse dejlige minder. Jeg så dem første (og desværre også eneste) gang på Roskilde festivalen i 2008, samme sted hvor jeg mødte min kæreste. Vi tilbragte meget tid sammen på den festival men jeg mindes bedst da vi stod sammen og hørte Radiohead, nærmere bestemt "Karma Police". Det er en god sang der nu er blevet endnu bedre af, at være koblet på sådan et dejligt minde. 
Andre gode er: Creep, Fake Plastic Trees og No Suprises

2 kommentarer:

  1. den sang er SÅ god ! :)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja det er rigtigt! :-) Mega yndlings! (;

    SvarSlet