mandag den 12. december 2011

Siden sidst

  Hej igen derude. Der har været noget stille på bloggen det sidste stykke tid. Det skyldes b.la. travlhed fra min side men også en del personal stuff. Men bare rolig nu vender jeg stærkt tilbage og i får lige en billedupdate af, hvad jeg har fordrevet tiden med.


Julegodter er der blevet bagt til den helt store guldmedalje! Uhm der blev fyldt op til flere kagedåser med hver slags!

 
Juletræet blev fældet - kl. var kun 4 om eftermiddagen, men det bliver jo så hurtigt mørkt derfor den ringe billedkvalitet! Og så morede jeg mig over en artikel i Søndags Avisen - Maja spås til, at blive det næste hit indenfor pigenavne.

 
Jeg har været på julegaveshopping med bedste veninden. Når man først har vænnet sig til menneskemyldret der er på Strøget en Decemberdag så er det nu hyggeligt med alle de flotte lys og kor der synger julesalmer. Apropos menneskemyldret måtte vi gå 3 steder hen for, at finde en Café der havde ledigt bord til frokost pyha.. Efter en del traven endte vi på Norden, hvor jeg fik en grillet aubergine sandwich namme nam.
 
Jeg har nu brugt 1,5 time på at pakke gaver ind og sidder og slapper af med en god bog + yndlings håndcremen fra Origins og læbepomade fra Eos. (Denne vintertid er virkelig hård ved mine hænder og læber!)

God Mandag til alle! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar