tirsdag den 13. december 2011

Sjaskvåd øv-dag.

New York påsken 2011.

Årh på sådan en sjaskvåd dag som idag så sidder jeg og drømme mig væk til andre himmestrøg. Det kunne f.eks. være turen til New York jeg var på tidligere i år. Det var fanstisk. Jeg havde længe utroligt gerne ville besøge 'byernes by' og så ligepludselig og meget spontant foreslog min familie at vi kunne da tage en tur dertil i påsken ak ja, mere af sådan noget! Jeg har faktisk tænkt mig, at lave et indlæg omkring vores New York tur med forskellige billeder og anbefalinger. 

Idag har den ellers bare stået på blog-surfing og gaming på Iphonen. Den nye besættelse er Temple Runner, kender i det? Jeg er lidt ovre Wordfeud, der skal man nemlig være to og nogle gange er det bare sjovere at sidde alene med et spil (;
Nårhmen Temple Runner kalder på noget mere øvelse, for hold da op jeg er ringe! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar