torsdag den 26. januar 2012

Guf til reolen.


Så er der endnu en gang kommet nyt guf til reolen. Jeg har i Januar modtaget disse basser fra Amazon og glæder mig rigtig meget til, at læse hver og en. Jeg har googlet mig frem til disse bøger da de allesammen er helt nye for mig. Glæder mig især til Anna and The French Kiss, Delerirum og The Perks Of Being A Wallflower. Min eneste anke ved disse bøger er, at 4 af dem er i miniformat (pocket size) og er der noget jeg hader er det virkelig bøger  i miniformat! Bogstaverne bliver så små, at de ligner udtværede insekter og papiret er nærmest gråt og gennemsigtigt. Øv. Jeg var virkelig tæt på, at returnerer dem for derefter at bestille dem igen i Hardback udgave, men omkostningerne ville bare være for store. Anyway jeg skal nok få dem læst, om så jeg skal sidde med lup og briller ;) 

Bøgerne jeg fik bestilt var i denne omgang:
Looking For Alaska af John Green, Delirium af Lauren Oliver, Anna And The French Kiss af Stephanie Perkins, The Perks of Being a Wallflower af Stephen Chbosky, Before I Fall af Lauren Oliver og Shiver af Maggie Stiefvater. (Titlerne er links, hvis i vil læse mere)

Det er ellers et stykke tid siden jeg har lavet et decideret bog indlæg, men jeg har også været en smule længere tid end planlagt om City of Glass af Cassandra Clare end jeg havde regnet med. Det bunder nok i, at jeg er startet op på fuld tid igen på job og jeg stort set kun får læst inden sengetid, men det er faktisk rart for en gangs skyld, at kunne få bøgerne til at strække mere end bare 2 dage så har jeg længere og bedre tid til, at kunne nyde historien og oplevelsen. Glæder mig til, at fortælle jer hvad jeg synes om de ovenstående samt City of Glass. OG så er det altså også slut med, at bruge flere penge i Januar måned for mit vedkommende! (gisp)


P.s. Husk at følge mig på twitter her :-)

5 kommentarer:

  1. Jeg ved at Rebecca fra breakingfree.dk har læst samtlige af de bøger dér! Og hun skulle vistnok være ret så begejstret for dem alle. :D Kan desværre kun skrive mig på Shiver og halvt Looking for Alaska.
    Håber, de er gode! Og at du får lidt mere tid til at læse i. :)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige bøger, du har købt dig dér. You're in for a treat! ;)

    SvarSlet
  3. I så fald håber jeg ikke, den skuffer. Jeg synes den er helt vildt fantastisk sød! :)

    SvarSlet
  4. Spændende udvalg! Har selv købt Shiver for nylig og overvejer kraftigt Before I Fall. Er spændt på hvad du synes om dem :-)

    SvarSlet
  5. Namme nam for en stak! Hvilken af dem glæder du dig mest til at give dig i kast med?

    SvarSlet