tirsdag den 10. januar 2012

Længsel


Jeg har virkelig en stor længsel efter, at komme ud og rejse og opleve en masse nye ting lige nu. Jeg vil bare pakke min kuffert og tage ud på nye eventyr - who want to join? ;)
Min tur til Marokko er blevet sat lidt i bero da min kæreste er kommet i nogle arbejds relaterede vanskeligheder, det er virkelig trist men jeg håber at jeg kan finde en løsning og komme afsted alligevel. Mine frustrationer resulterer i alt for meget comfort shopping (virker bedre end trøstespisning - trust me), og jeg venter på pakker fra Etsy, Amazon, H&M og MAC. Wow når det lige bliver stillet op på række virker det en smule overvældene, dankortet må holdes i ro fra nu af! Men det er virkelig nogle gode sager jeg har fået fingre i og nogle af tingene var altså på udsalg! (det er her jeg prøver på, at retfærdiggøre mine udskejelser over for mig selv)
Nåhm' nu skal arbejdsdagen bare fordrives før jeg kan komme videre til min akupunktur aftale, også kaldet tortur med nåle, før jeg kan holde velfortjent fyraften.

Edit: Hvor fjollet og vælge et relativt gråvejrs billede når indlæget handler om rejselyst og depri tilstand over vejret herhjemme. Men billedet er faktisk fra jeg var i New York derfor jeg valgte det ;)

12 kommentarer:

  1. tak for din finde kommentar på min blog, :-) skal da prøve din cocktail opskrift næste bytur.
    xoxo M

    www.ma-day.com

    SvarSlet
  2. Hej! Det er faktisk bare Googles gratisprogram Picasa, jeg bruger til at lave collager i. Ellers bruger jeg gerne Picnik til at finjustere detaljer og lave runde hjørner på billederne.
    Uh, og jeg kan se, at du også sad og ventede i spænding på det nye Vampire Diaries-afsnit i sidste uge. Ikke dårligt, slet ikke dårligt! :P

    SvarSlet
  3. Jeg tror også jeg lider under trøste-shopping af og til i stedet for trøste-spisning ;) I og for sig er det fint nok, men måske bare en del hårdere for bankkontoen, hehe.

    Dejlig blog du har, jeg bliver fast læser!
    - håber du har lyst til at kigge forbi en dag.

    / Mia
    www.mia-britt.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg er lige kommet forbi din blog, og jeg må sige at jeg er improneret. Dine tekster er rigtig gode, og så er din blog så hyggelig. Ros herfra!
    - Jeg kender udmærket den følelse, jeg ville også gøre alt for at få en rejse, og opleve en masse nyt.

    SvarSlet
  5. Jeg synes også at du har en rigtigt fin blog, og jeg vil meget gerne være fast læser af dig, så det ville være rart hvis du lige ville smutte tilbage :D
    HUG♡
    http://cecillie-katrine.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Fed blog! Er nu fast læser, håber også du vil blive det af vores:-)

    xx - celikeblack.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Tusind tak for din kommentar, og det kan du lige tro jeg vil :-)

    www.ceciliewalther.com

    knus

    SvarSlet
  8. Fed blog du har er du frisk på at følge hinandens?
    - Daniela
    http://danilikesthis.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Fin blog!! - Og tak for kommentaren på min blog. Jeg vil meget gerne følges! Jeg er fsast læser nu - håber du vil blive hos mig! Knus // http://www.photographyshn.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Vi kan godt følges (følger dig nu)

    - Lucia
    //www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Tak din kommentar på min blog :)
    Jeg er nu fast læser af din, og håber også at du vil være det på min!

    Seline/
    - http://seliinesblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Kan altså også godt lige bruge en udenlands tur sammen med kæresten - det er nu noget af det bedste :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet