søndag den 1. januar 2012

Nytårsaften 2011

Jeg håber i allesammen havde en god nytårsaften igår! Det havde jeg hvert fald, dejligt selskab masser af drikkevarer og lækker mad. Derudover håber jeg ikke i er ramt af alvorlig tømmermændshovedpine, jeg er sluppet uden de helt store angreb efter gårdagens udskejelser og thank god for det. Og min 1. januar er lige blevet 10. gange bedre af, at opdage P3 spiller Pink Floyd i radioen <3 en sjældenhed der skal nydes. (Shine on you crazy diamond, fabelagtigt instrumentalspil - ja så fik i også lidt musiknørderi her til nytår ;) ) 
Nå men tilbage på sporet, vores dejlige middag bestod af:


Velkomstdrink: Strawberry Daiquiri
Lakseruller og tapas til dronningens nytårstale.
Forret: Hummersuppe.
Hovedret: Oksemørbrad, Kalvekotelet, langtidsstegte tomater, smørstegte kartofler, grøn bønnesalat, bearnaise sauce og Whiskey sauce.
Dessert: Pandekager med citroncreme og karamel.


Det hele var hjemmelavet og virkelig lækkert, jeg spiste og drak til jeg var lige ved, at revne. Haha ;)
Dagen idag skal bare bruges på 100% afslapning og måske en lille lur senere idag (; Jeg har aldrig været den store tilhænger af nytårsafortsætter, så sådan nogle har jeg heller ikke for i år, men hvis jeg skulle remse noget op jeg godt kunne tænke mig der skal forbedres/gøres her i 2012 så skal det nok være flere rejser, flere bøger og forhåbentligt en god studiestart! :)
                                                               

Fortsat god 1. Januar til jer alle! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar