tirsdag den 17. januar 2012

Sherlock Holmes: A Game of Shadows





Som sagt var jeg inde og se den nye Sherlock Holmes film i biografen i Sønsdags. For det første var det rigtigt rart, at være tilbage i 'min' gamle biograf, hvor jeg har arbejdet hele mit ungdomsliv. For det andet var det faktisk en rigtig god film, den var underholdende, morsom og mest af alt spillede Robert Downey Jr. og Jude Law virkelig godt! Filmens største force er efter min mening samspillet mellem de to karakterer samt den hårfine grænse mellem Mr. Holmes' galskab og genialitet. I forhold til 1'eren er der her i A Game of Shadows lagt mere vægt på Sherlock Holmes excentriske side og i det meste af filmen virker han faktisk skingrende skør. Plottet er ikke det bedste og der er da set bedre film end denne, men hvis du er ude efter god gammeldaws' underholdning og en film, hvor du bare skal slå hjernen fra og lade dig føre med af et hæsblæsende actioneventyr med gode skuespilpræstationer så skal du definitely se den. :-) Som bonus er der også lidt hud, at spotte på den kære Downey Jr. ;) (Jeg er klart mere til Robert Downey Jr. end Jude Law, han virker bare mere mandig! :D haha)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar