mandag den 9. januar 2012

The orange feeling


Jaja jeg ved godt der er lang tid igen, men hold nu op hvor jeg glæder mig! Jeg sad og så nogle videoer på Youtube.com fra forskellige Roskilde koncerter og blev bare helt overvældet af glæde og excitement til den næste festival. Jeg har nogle af mine bedste minder fra Roskilde Festivalen og jeg kan næsten ikke vente til det bliver den tid på året igen! Især eftersom jeg ikke var afsted sidste år pga. noget seriøs sygdom osv. osv. MEN i år vender jeg stærkt tilbage og den skal ikke have for lidt! Jeg glæder mig til at være fuld, drikke lunke Slots øller, Gringos nachos og dåsetun i lange baner. Derudover er der jo også en masse fantastisk musik og indtil videre har jeg udset mig disse navne på plakaten jeg skal se: Björk, Bon Iver og Bruce Springsteen måske jeg også skal kaste håndtegn til Wiz Khalifa?! 
En af mine bedst skattede koncertøjeblikke var Coldplay i 2009, jeg er kæmpe Coldplay fan så for mig var det helt magisk, at se Chris Martin og de andre på Orange scene. Jeg sad i kø med en masse venner og min søde kæreste flere timer før start (selvom han ikke er Coldplay fan gjorde han det for min skyld), og vi endte helt oppe foran i Pitten jeg lover jer det var amazing og det var lige før jeg var ved, at tude da de spillede Green Eyes, som er et af mine alltime favorites.
Mærk magien og forhåbentlig får i samme lykkefølelse som jeg gør når i lytter til denne:

3 kommentarer:

  1. Virkelig sød blog du har!!
    Jeg følger den. Håber du vil tage et kig forbi min blog og måske blive fast læser? Jeg håber du vil :-)

    Knus!
    www.claralp.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej..Din blog er fantastisk.. Bliver fast læser nu, kunne du tænke dig at blive fast læser på min blog ? Her er et link: http://ellenhahnpetersen.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Hej din blog er fantastisk! ;-)
    Bliver fast læser nu, kunne du tænke dig at blive det samme på min blog? Her er et link: http://ellenhahnpetersen.blogspot.com/

    SvarSlet