tirsdag den 3. januar 2012

Tomorrow will be better


- Fordi imorgen kan jeg sove længe!
Jeg er virkelig, virkelig ikke noget morgenmenneske og at starte dagen ud efter en 10 dages lang ferie med, at stå op 06.30 er bare ondt. Derudover har jeg ikke længere bilen til rådighed så nu hedder det bus til og fra arbejde, som tager 45 min. op i mod 20 min i bil. Øv altså! Og hvad sker der for, at det henover ferien er blevet så pokkers mørkt om morgenen? og jeg snakker altså kl. 8.00 om morgenen! Det er jo kulsort nat på det tidspunkt. Åh jeg ser frem til imorgen, hvor jeg kan slumre helt frem til kl. 9.00
Ja jeg har bare en af de dage, hvor man skulle ha' blevet hjemme under dynen. Jeg ser frem til min arbejdsdag slutter hen af eftermiddagen engang så jeg kan komme hjem til varm kakao og se "The real housewives of Beverly Hills" (Der er botox og silikone for alle pengene og man skulle ikke tro de har udviklet sig mentalt siden de var 13, men sjovt er det)Jeg håber i har en bedre Tirsdag end mig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar