tirsdag den 21. februar 2012

Crap-list


Vi kan allesammen have uheldige perioder, hvor det hele bare går lidt skævt og mens jeg er bundet til sengen i mine sygdomståger har jeg komponeret denne liste over crap-ting der er sket for mig på det seneste. I skal være mere end velkomne til, at komme med jeres egen crap-list i kommentarfeltet, det kunne være sjovt, at læse. 

- Hørt på kontoret: Ida Auken (SF) havde udtalt til Dronningens Nytårskur, at hun mente de brugte for meget tid på Dronningen til hverdag i folketinget. To kollegaer sidder og taler om politik og ovenstående hændelse da den ene udbryder: "De skal holde deres kæft, de skal hælde deres kæft, de skal holde deres kæft, (Ja, hele 3 gange!)Og det er simpelthen bare så useriøst, at have så unge ministre!! DE ER FANDME KOMMUNISTER HELE BUNDTET!" Hmmm ja, så har vi vist fundet ud af hvilket parti du ikke stemmer på! Godt med en saglig diskussion!

- Når kantinepersonalet kommer forbi for, at få lavet adgangskort og man ikke lige kan høre om personens navn er "Birger" eller "Pia", hvorefter man ser op og opdager det er en trans der står foran en. 


- Gamle mennesker der sætter deres hue på toppen af hovedet så den kun dækker issen - ørene stikker self. udenfor. Jeg ved ikke om de prøver, at efterligne tendensen med kasketten på det øverste af knolden så ethvert lille vindpust får den til, at blæse bagover. In that case: Lad være. Det er pisse grimt.


- Folk der tager deres ildelugtende madpakke med i bussen.. Hvor har jeg bare ikke lyst til lugten af makrel og noget udefinerbart kl 8 om morgenen!


- Når ens ringeklokke endnu engang er blevet flået af cyklen så man skal sige 'ding ding' når man vil overhæle eller passere andre . Så er det altså heller ikke sjovere, at kommentere på people!

- Pga. lavt blodsukker har man mega kvalme i bus og flimren for øjnene på vej hjem på cykel. Dagen bliver toppet af med, at ens hund har mega dårlig mave og skidt på gulvet inde i stuen (....) 



Jeg lover, at der nok skal komme et indlæg der ikke er helt så pessimistisk, men jeg skal altså lige blive rask før jeg kan se lyset for enden af tunnelen ;)

7 kommentarer:

  1. "Når kantinepersonalet kommer forbi for, at få lavet adgangskort og man ikke lige kan høre om personens navn er "Birger" eller "Pia", hvorefter man ser op og opdager det er en trans der står foran en" Hahaha den er virkelig sjov! What to do, what to do?!

    Egentlig synes jeg de ting du har på listen er forholdsvis tilforladelige - det skal du være glad for! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det krævede lige, at jeg kiggede en ekstra gang ;) Men han/hun er faktisk super sød! :)

      Men ja, det kunne helt sikkert være værre! ;)

      Slet
  2. Ikke desto mindre kan man ikke lade være med at få et lille smil på læben, når man læser denne hersens "crap list". x) Den sidste lyder dog ikke ligefrem som nogle særligt muntre øjeblikke...

    SvarSlet
  3. På grund af hendes væremåde og behandling af de andre øboer? I så fald giver jeg dig ret, men jeg synes han har en fed historie, der psykoligisk giver god mening i forhold til hvordan han opfører sig. Jeg har selv lige afsluttet sæson seks i går, og jeg er helt tosset med, at en person som ham læser så mange bøger.

    SvarSlet
  4. Der er vidst en, der snart skal gense serien? Han mistede sine forældre som barn, mens han overlevede ved at gemme sig under sin seng. Jeg mener nok han tog navnet Sawyer efer gerningsmanden af en eller anden grund.

    SvarSlet
  5. Uden at afsløre noget, kan jeg godt råbe, at det er en syrret serie, men det er også fordi det hele er en slags symbolik eller metafor for noget andet.

    Den var ikke rigtig mig, heldigvis faldt en af hans andre bøger bedre i min smag.

    SvarSlet
  6. Norweigan Woods rummer ikke nær så stor en rejse, som Kafka gør, men jeg holdte alligevel mere af den.

    SvarSlet