torsdag den 2. februar 2012

O's American Breakfast

Beklager billedet var allerede begyndt, at spise da det blev taget ;)

Først og fremmest: Jeg ved jeg har været en ustabil blogger på det seneste, men det er altså grundet noget sygdom og så bare general dovenhed? Jeg har virkelig minus på overskudskontoen for tiden, hverken tid/lyst til, at fordybe mig i en bog eller til, at lave noget som helst andet produktivt. hmm. Jeg har været i gang med Den Tidsrejsende Kvinde i ca 10 dage nu og er kun nået op på side nogen-og-70. Det er virkelig et low for mig..

Nå men, dette skal ikke handle om min manglende tålmodighed, men om en virkelig lækker perle af en café. Den hedder O's American Breakfast og det er her du skal gå hen, hvis du trænger til en gedigen omgang amerikansk morgenmad med alt hvad det indebærer! Du skal heller ikke være kalorieforskrækket for der bliver altså ikke sparret på mængderne eller fedtet ;) Da jeg var der med min veninde var det virkelig tiltrængt da jeg havde en kæmpe omgang tømmermænd og alt jeg havde lyst til var noget good old american breakfast! Jeg fik en tallerken med scrambled eggs, bacon, sausage, toast og hash-browns potatoes. Dertil en sideorder med ægte amerikanske pandekager med masser af sirup og prikken over i'et: den bedste chokolade milkshake jeg har fået her i Danmark! Hold nu op, hvor var det hele lækkert. Og jeg behøver vidst ikke sige, at jeg endnu en gang fik bestilt alt for meget i forhold til, hvad jeg kunne spise ;) Jeg kan kun anbefale jer, at besøge stedet, hvis i har tømmermænd og bare trænger til en god omgang snask ;) Ydermere er det et plus, at de åbner allerede kl. 04.00 om morgenen så i kan passende smutte forbi efter en bytur ;) I kan finde deres hjemmeside her.

6 kommentarer:

  1. Nej, jeg synes ikke det var problematisk at læse bogen på engelsk. Jeg er meget lidt tilhænger af at læse danske oversættelser, eftersom at originalsproget giver en lidt anden læseoplevelse, selvom danske oversættelser kan være gode. Du kan eventuelt smålæse citater fra bogen på www.goodreads.com hvor du kan søge på bogen. Den vej igennem kan du måske danne dig et billede af, hvor nem/svær den er for dig at læse.

    SvarSlet
  2. Spændende blog - jeg er på! :)

    SvarSlet
  3. I det her tilfælde er bogen ikke præget af det gamle engelsk, så det behøver du ikke bekymre dig om. Ellers er bogen udkommet på dansk, hvis det virker mere tiltalende.

    SvarSlet
  4. Det ser super lækkert ud! :D

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det virkelig også! :p

      Slet
  5. Aj nu blev jeg helt sulten.... og tørstig! :)

    SvarSlet