tirsdag den 13. marts 2012

Essie Go Overboard


Her kommer endnu en af mine nyindkøbte Essie neglelakker. Denne gang er det Go Overboard, som er en petroleums blå lak. Så vidt jeg husker er den rimelig ny i deres sortiment og de har faktisk ikke lavet en der ligner, det er jo bonus. Igen er det helt vildt svært, at få taget et passende billede hvor farven kommer bedst til syne, men jeg vil sige, at af alle billederne er det billedet ovenover, som yder lakken mest retfærdighed. 

Med hensyn til påføringen af lakken havde jeg få problemer i starten da konsistensen godt kan virke en smule tyk, men med lidt ekstra tid kom det tilsidst til, at lykkedes meget fint. Alt i alt synes jeg lakken er meget flot og farven er helt sikkert en man kan bruge året rundt. 

Lige til sidst vil jeg tippe jer om, at holde øje med billigvoks.dk og nicehair.dk, de har ofte Essie neglelakker på tilbud til helt ned til 38 kr. pr. lak.


8 kommentarer:

  1. Mega flot farve! :) Er helt vild med den :D

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er faktisk super flot i virkeligheden!

      Slet
  2. Mega flot farve. Jeg er selv stor Essiefan :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er rigtig fin! Og er også selv kommet med på Essie-vognen her for nylig og synes de lancere nogle rigtig fine favrer!

      Slet
  3. Jeg investerede også i den lak for nylig, den er så fin :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin. Jeg elsker den blå farve. Kig evt. forbi mig også.

    http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

    SvarSlet