fredag den 23. marts 2012

Lidt om min kærlighed til Florence Welch


Jeg har allerede blogget et par af Florence + And The Machine's sange og videoer her på bloggen, bla. her og her og ikke mindst her. Jeg håber derfor ikke i er ved, at blive kvalt i den gode Florence Welch's stemme. Personligt synes jeg ikke man kan få for meget af dét, men det er jo en smagssag. Men som den gode og kyndige musiknørd (jeg udnævner mig selv) jeg er, vil jeg indføre et nyt tiltag her på bloggen, jeg vil i nogle af indlæggene poste en video/sang med Florence And The Machine og det behøver ikke nødvendigvis at have noget med selve indlægget at gøre, men i kan jo se det som en lille musikalsk berigelse - og for søren tryk nu play! Jeg lover jer, at I ikke vil fortryde det.

Florence Welch har udtalt:" I'm feeling quite conflicted in everyday life.." Og sangene er da også storslåede og melodramatiske og helt igennem vidunderlige. 



Og så er der bare til slut, at sige rigtig god fredag! Yay. Det bliver en fantastisk weekend for mit vedkommende, skal se X-facor finalen i aften selvom jeg ikke har nogen klar favorit (synes faktisk denne sæson har været rimelig dårlig) og imorgen skal jeg endelig ind og se The Hunger Games i bio med bedste veninden - og jeg glæææder mig!! Skal i selv noget rart i denne weekend?

3 kommentarer:

  1. Hun er fantastisk! God fredag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét er hun! Og tak og ilm. :)

      Slet
  2. Det er virkelig sjovt og ikke mindst godt fundet på! Bogorme er i snadhed for vilde.
    Får du ellers læst nogle spændende bøger for tiden?

    SvarSlet