onsdag den 21. marts 2012

Please shine on me you crazy diamond


Alt for meget mig. Råt og uforsødet. Mørke rande af alt for meget mangel på søvn, tanker der farer rundt når hovedet rammer puden og det er meningen, at Ole Lukøje skal tage mig med til drømmenes verden. I stedet bliver jeg kastet rundt mellem angstprovokerende tanker der slår splid i mit sind, giver mig tvivl der hvor der burde ha' været ro og afklaring, men når man tænker "STOP" så kører det hele bare endnu hurtigere og jeg bliver svimmel af den karruseltur min hjerne ufrivilligt har taget mig med på. Du tænker måske, hvad det kan være der kan forstyrre min nattesøvn i sådan en grad?! Jeg skal fortælle dig det.. Kort og godt har jeg altid været den tænksomme type, neurotisk? Jeg ved det ikke. At tage valg - det er jo noget vi alle sammen skal, måske fyldet det bare mere hos mig, igen jeg ved det ikke. Men når politikkerne, medierne, arbejdsmarkedet og ikke mindst mine forældre alle sammen råber "UDDANNELSE NU", ja så går jeg i panik.. Men det hele skal nok gå for om ikke så længe så falder jeg i søvn igen og for en kort stund stopper karrusellen.


Hit the play button and watch the video - I demand you.

4 kommentarer:

  1. Er det ikke først en 5. juli du skal søge? Du har mar maaaaasser af tid! Jeg sendte min ansøgning af sted slut juni, og der havde jeg først besluttet hvad jeg ville søge ind på, et par dage for inden. Og det var ikke engang min drømme uddannelse, men jeg blev student i 2008 og ville virkelig gerne igang med noget, så jeg valgte noget som jeg havde haft oppe og vende nogle gange før.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det er først d. 5. Juli, men jeg stresser bare så vildt over det at jeg får helt ondt i maven. Og det er faktisk mærkeligt for jeg har allrede besluttet mig hvad jeg skal - men drømme uddannelsen ligger bare bag i hovedet og lurer.

      Slet
  2. Jeg glæder mig også helt vildt til at se den i aften - Og er glad for at jeg ikke skal vente flere dage, hvor flere og flere mennesker så har set den. :p

    Jeg kender alt for godt det med at tankerne farer rundt i hovedet på én, så man ikke kan sove. Det er SÅ irriterende. :s Har selv det samme lige for tiden, og det er ellers endda gode tanker ... Men jeg vil SÅ gerne have dem helt på plads snart, så jeg endelig kan enten droppe dem eller i det mindste dele dem med nogle, så jeg kan komme af med al iveren og anspændtheden!

    SvarSlet
  3. Den her udgave jeg har skrevet om, er A Dance With Dragons delt op i to og udgivet som pocketbøger, for at bogen ikke blev for stor. Men A Dance With Dragons udkom jo sidste sommer.

    SvarSlet