mandag den 2. april 2012

Bog-bloggertræf


Igår, søndag, var jeg til bog-bloggertræf hos Katja arrangeret i samarbejde med Rebecca. Til trods for lidt start generthed hos mere eller mindre alle deltagerne, endte det med, at være rigtigt hyggeligt og det var rart, at få sat ansigt på nogle af de bloggere jeg læser med hos til daglig. Katja havde disket op med alverdens lækkerier i form af kage, frugt og boller, så på den front var der intet mangelfuldt at sætte fingeren på og det blev således til et par hyggelige timer tilbragt i andre bog-entusiasters selskab inden jeg atter måtte sætte kursen hjemad, hvor jeg havde en sjat arbejde der stod og ventede. 

Begge arrangørene må ha' haft rygende travlt, for da alle vi gæster ankom var der hele to goodiebags fyldt med lækkerier for enhver bogelsker. Dette var hvad der lå i mine poser:

Af forlaget Facet fik jeg: Camp 41 og Dødens VentesalMrs. Robinson bidrog med: Ren Vodka og Splinten. Af Tellerup lå der: Hereafter og SilhuetLindhardt og Ringhof var også gavmilde og gav: Blomsternes Hemmelige SprogBuster kastede Monster High i puljen. Og Forlaget Hr. Ferdinand bidrog med: Blod og Tvunget Til Tavshed. Fra Punktum lå der: Fyrmesterens DatterPeoples Press gav b.la.: Uge 36. Og til sidst men ikke mindst gav forlaget Carlsen: Stjålet og Den Sommer Alting Ændrede Sig

Alt i alt en hel masse spændende bøger, hvor jeg helt ærligt ikke kender særlig mange af dem i forvejen så det skal nok blive spændende, at se hvad jeg siger til dem. Jeg kan ved første øjekast se, at der er havnet en del krimier i min pose så måske dette er chancen for, at få min opfattelse af krimier på det bedre ;) Derudover er jeg er godt nok overvældet af Katja og Rebecca's evne til, at skaffe så mange sponsorer - det er helt vildt. Ydermere skal der lyde en stor tak til Katja for, at være villig til at stille hus til rådighed. 

8 kommentarer:

  1. Tak for en hyggelig dag i går. Du må have en god påskeferie hvis du var en af de heldige der har det :)

    SvarSlet
  2. Sikke en masse lækre ting, du også fik! Og hørt, hørt. Rebecca og Katja må have haft virkelig travlt, for de har virkelig formået at stable et meget vellykket arrangement på benene. Og jeg forstår stadig ikke, hvordan det kan lade sig gøre at samle så mange bøger sammen fra alle de sponsorer.

    SvarSlet
  3. Hej Maja,
    Det var super hyggeligt at møde dig til bog bloggertræffet :-)
    Håber du får en god påske.

    SvarSlet
  4. Det var nemlig lidt ligesom første skoledag lige da man ankom og ikke kendte halvdelen af ansigterne - bortset fra at det gjorde man jo så rent faktisk i størstedelen af tilfældene, og det gjorde det bare dét mere mærkeligt. x)
    Hvis der kommer lignende arrangementer så må du blive til pizza og pommes frites. :D Men vi endte såmænd også kun med at være syv stykker til aftensmad, så det var en lille forsamling til sidst. ;) Men rigtig hyggeligt var det hele dagen, synes jeg! :)

    SvarSlet
  5. Hej Maja. :D

    Tak for en rigtig hyggelig dag - hvor var det hyggeligt, at ud gad at komme! :) Håber du kom godt hjem, og at posen med bøgerne ikke var alt for tung. :P

    SvarSlet
  6. Jamen, der var da også mange traktorer... eller... x) Haha! Det ku' være, det skulle være vores tema næste gang? :P

    Aw, tak! I lige måde! Og jeg ved godt, at jeg snakker for meget....... :P xD Eller...

    SvarSlet
  7. Hold da op, det var godt nok noget af en goodiebag!! Så har du da vist læsestof til et godt stykke tid, hva'? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var helt vildt! :)
      Og ja, der skulle være læsestof nok til den kommende tid! ;) Glæder mig især til, at læse 'Blod'.

      Slet