tirsdag den 10. april 2012

Jeg går i hi (læsehi)

































Et hurtigt hej fra mig. Jeg har lige opdaget, at A Clash of Kings skal afleveres first thing næste uge og jeg er altså kun lige kommet halvvejs igennem den. Så endnu en gang må alt andet blive sat til side for at jeg kan nå, at færdigøre den. Hvorfor er sådan noget bare typisk mig? Og det er altså ikke fordi den er dårlig - for det er den ikke, jeg er bare inde i en rigtig skidt læseperiode (igen).

Men det er sguda også træls, at man ikke kan forlænge bøger der er lånt hjem fra andre biblioteker?! 

3 kommentarer:

  1. Enig, det kunne jeg også godt bruge en gang i mellem det dér med at forny bøger fra andre biblioteker. Men så kan man måske snøvle sig lidt sammen i stedet for at forny hele tiden. x)
    Håber du når at læse den i hvert fald. ;)

    SvarSlet
  2. Læsehi er bare yndlings (:

    - Kit

    SvarSlet
  3. Hejsa. Jeg kigger forbi din blog indimellem - den er super god. :)
    Med hensyn til at forny bøger fra andre biblioteker; Hvis du har bestilt dem via bibliotek.dk mener jeg godt, man kan forny dem på bibliotek.dk's hjemmeside (altså ikke dit lokale biblioteks) under 'lånerstatus'. Eller også husker jeg forkert?

    - Sabine :)

    SvarSlet