onsdag den 18. april 2012

Put some color on it!

De sidste par indlæg har jo været rent bognørderi og selvom jeg elsker bøger og, at læse så er jeg altså også en girly-girl der elsker dullegrej og hvad der dertil hører, så jeg prøver mit bedste at få bloggen til, at afspejle de to sider af mig, selvom jeg synes det er rimelig svært. For jeg ved, at halvdelen af mine læsere er her for bogsnasket og den anden halvdel for hverdags/shoppe/dullegrejs indlæggene, så jeg prøver virkelig at navigere rundt så der er lidt for en hver smag.

Nå, men dette indlæg skal altså handle om læbestift! Og her ser i min lille beskedne samling. Den er ikke så stor, men den indeholder nuancer jeg både kan bruge til hverdag og fest så alt i alt synes jeg, at den rammer plet!


Mine hverdags favoritter er Chanel's Rouge Coco Shine 46 Liberté og MAC Patisserie. De har begge den der YLBB effekt (Yours Lips But Better) og giver lige noget ekstra farve og kulør til læberne uden det bliver for voldsomt eller iøjefaldende. Hvis der skal ekstra spark på er min favorit i øjeblikket MAC Lustering, som er den perfekte stærke pink. På farveprøven her under er både Lusering og Russian Red markant mørkere i virkeligheden (og min arm er altså heller ikke i nærheden af, at være så bleg som på billedet).

Hvad med jer, gør i det meget i læbestifter eller hvad? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar