søndag den 20. maj 2012

Bikini addiction


Det er søndag og solen har langt om længe vist sit smukke ansigt fra en skyfri himmel og i den anledning har jeg fundet mine bikinier frem fra bunden af kommoden og indset, at jeg har alt for mange! Jeg køber hvert år altid minimum én ny til samlingen da trenden skifter fra år til år og derudover er jeg altid på jagt efter den perfekte bikini! En mål jeg endnu ikke har nået, men når stort set alle mine bikini-køb foregår i H & M så synes jeg godt jeg kan tillade mig, at lade jagten gå nogle år endnu. 
Mit nyeste køb på stammen er den sorte på billedet der både kan fungere som bandeau og halterneck, hvis man sætter stropperne på - smart! Derudover taler billedet sit tydelige sprog om, at jeg i særdeleshed godt kan lide spraglede og farverige indslag når det kommer til badetøj 

Køber i også nye bikinier hvert år? Eller holder i jer til en sikker vinder? 

4 kommentarer:

  1. Jeg har svært ved at finde bikinier der passer og sidder godt, så jeg har én enkelt bikini - men den er til gengæld også glad for :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja H & M kan noglegange godt være lidt forvirrende i størrelse :/

      Slet
  2. Gid det var mig, der havde så mange fine bikinier at vælge i mellem. Jeg har kun en eller to, og jeg ved egentlig ikke, hvorfor jeg ikke går ud og investerer i nogle flere, for jeg er ikke sådan helt tilfreds med dem, jeg har. Det må blive mit nye mål i 2012. At overtage lidt af din bikinimani. x)

    SvarSlet
  3. Kommer du så ikke til selv at skulle betale portoen tilbage for alle de ting, som du ikke kunne passe? For så bliver det da meget hurtigt en dyr affære.
    Og ja! Det er min Ronja. :D Som i øvrigt lider i sommervarmen med den pels.

    SvarSlet