fredag den 25. maj 2012

Ca-Ca-Canon..



Et lille pip fra mig på denne lækre fredag formiddag. Jeg ville egentlig bare lige vise jer mit nyeste køb, nemlig et Canon Eos 550D spejlreflekskamera, jeg er ovenud lykkelig for det og er så glad for at jeg endelig fik taget mig sammen til at klikke det med hjem. Det er et kamera jeg har overvejet at købe i snart 1,5 år men prisen på sådan en basse er jo ikke helt billig så det tog lidt eftertænksomhedstid og nogle overvejelser, men hvis jeg ikke har råd til det nu hvor jeg har fultidsjob så har jeg hvert fald ikke når jeg påbegynder studie efter sommerferien - så nu skulle det være!

Jeg synes selv jeg gjorde en rimelig god handel med kamerahuset, standard objektiv på 18-55mm IS og et memorykort på 16GB, men jeg har dog allerede et nyt og bedre objektiv i tankerne til når mine kamera-skills bliver bedre.



4 kommentarer:

  1. Ej, hvor fedt! :D Det ser virkelig lækkert ud, det kamera. Jeg glæder mig til at se mange flotte billeder herinde! :D

    SvarSlet
  2. Dét er der! Men som regel kommer det hele af sig selv, og så handler det i virkeligheden bare om at komme ud og tage nogle billeder og prøve sig frem. Held og lykke med det i hvert fald og jeg glæder mig til at se hvad der kommer ud af det. :P
    Ja, det var godt nok ikke lige det jeg havde brug for oven i AT og SRO. Men det er man jo nu engang ikke herre over selv, så sådan kunne det gå. Frygter jeg det alligevel? Er du godeste, ja. Jeg hævede delvist faget pga. den lærer, vi havde, og så viste det sig, at ham skulle vi ikke have alligevel. En komplet modsætning fik vi. Lige nu har jeg det, som om jeg skal til eksamen, men kun kender 1.g-pensum. Jeg kan vitterligt ikke huske, hvad jeg har lært.

    SvarSlet