lørdag den 26. maj 2012

Summer reading




Så har den flinke mand fra Post Danmark været og aflevere endnu en pakke, denne gang var det en ordre fra Amazon jeg havde gjort tidligere på ugen og jeg må ærligt sige at jeg ikke har prøvet så hurtig levering fra Amazon før! Der gik 2 dage fra min ordre var blevet placeret til jeg modtog dem, imponerende. 

Det er allesammen nogle jeg har købt med det formål at skaffe noget let og hyggeligt sommerferie-læsning, som jeg passende kan dase med under en parasol ved poolens kølige skvulp. Jeg håber jeg har ramt nogenlunde rigtigt efter min personlige smag og så håber jeg i den grad at det ikke passer at bøgerne i The Iron Fey-serien er 'den næste Twilight' for de er slet ikke min kop the. Har i læst nogle af dem?

8 kommentarer:

  1. Kender ingen af dem, men glæder mig til en review af Iron Fey seiren, de bøger ser spændende ud (selvom man ikke skal bedømme en bog på dens omsalg!!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at få dem læst! Har hørt mange gode ting om dem :)

      Slet
  2. Den dér Dash and Lily's Book of Dares kunne jeg godt tænke mig at læse. Fedt med den hurtige levering fra Amazon! Til trods for at jeg har masser af bøger (som i alt for mange!) så ville jeg også elske at modtage sådan en lækker pakke dér. Lige til sommerlæsningen... Var det dér med poolen i øvrigt bare for effektens skyld, eller er det der du tilbringer din tid sammen med de nyindkøbte bøger? :O

    SvarSlet
  3. Ahh, okay. Jeg lod mig forvilde til at tro, at poolen var hjemme i din egen have. :O Men det lyder i da godt nok lækkert med Italienturen og måske-Paristuren! Jeg skal - måske - til Athen, men det afhænger lidt af, hvad vi har lyst til herhjemme og om vi måske bare tager en hyggeferie herhjemme i Danmark.
    Og tak tak! :D Er da også rigtig spændt på projektet, og håber, vi kan få noget godt ud af det. :D

    SvarSlet
  4. Har også købt Iron Fey serien og The Immortal Rules til sommerferie-læsning (eller til når jeg har læst Game of Thrones) Glæder mig til at høre, hvad du synes om dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har hørt en masse godt om Iron Fey-serien så nu håber jeg det holder stik! :P

      Slet
  5. Uuuh - Popstars husker jeg også! EyeQ og senere Jon - Du godeste! Pigerne DÅNEDE jo bogstaveligt talt foran skærmen på finaleaftenen. ALLE havde cd'erne og kunne sangene udenad. :p

    Derudover var Beverly Hills og Sabrina det store HIT i min første folkeskoleklasse. For slet ikke at tale om Spise Girls-dillen! ;)

    SvarSlet
  6. Jeg har læst The Immortal Rules. Jeg er helt vild med den, synes den er så fed! :)

    Vil virkelig gerne læse Iron Fey serien, men har ikke haft mulighed for det endnu, men skal snart ha fingrene i dem. Glæder mig til at høre hvad du synes om dem :)

    SvarSlet