onsdag den 20. juni 2012

Lately I've been..


Drukket min stress væk - eller gjort et forsøg hvert fald. Jeg gik efter pink champagne men måtte nøjes med en mousserende rosé, efter et par glas blev den bedre!

Spist små oliventapanade-hapsere. Delish gæstemad når det er bedst.


Betalt overpris for danske jordbær - man glemmer lidt hvor dyre sådan nogle sataner er hvert år ik?!

Spist hjernedød god dessert: Rabarbercrumble med flødeskum og de føromtalte jordbær. (se opskrift her)

Fyldt min slikmund med resterne fra en bland-selv pose. De der mintkugler er seriøst noget af det bedste!

Jeg synes ikke jeg har været så tilstedeværende på bloggen den sidste uge, men alt hjernekapaciteten går til uddannelsesovervejelser og jeg tror roligt man kan sige, at mine veninder og familie er ved at blive sindssyge af mig..
Jeg kan ikke helt finde ud af om det er tanken om studiet eller muligheden ved at skaffe en let lejlighed der gør at jeg overvejer at flytte til fyn eller Aalborg. Much to  think about!

7 kommentarer:

  1. Godt at du i det mindste har masser af lækker mad til at akkompagnere dine stressede studietanker. :P Håber du finder ud af, hvad du allerhelst vil. :)

    SvarSlet
  2. Taaaak skal du have. :D Dejligt at vide, at jeg ikke er den eneste, der har haft det sådan. x)

    SvarSlet
  3. De dér pebermyntekugler var mit yndlingsslik (sammen med de dér øde sukker-jordbær) da jeg var lille! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nomenom! Det er altså stadig en del af mit yndlingsslik - også selvom jeg ikke er lille mere ;)

      Slet
  4. Ih hvor har du hygget :) Og hvor er det øverste billede bare lækkert. Får helt lyst til et koldt glad hvidvin :)
    Og hvor er din blog hyggeligt <3

    SvarSlet
  5. Det er sponsoreret, men noget jeg alligevel gerne vil skrive om.
    Det første par, ville heller aldrig være favoritter, men synes nu alligevel de er søde, med det rette outfit. :)

    Måske skulle jeg gøre det, ville være rart at kunne gå i højhælede en skønne dag :)

    Utroligt at danske jordbær skal være så dyre, det burde være omvendt, så man kan støtte det danske landbrug.

    SvarSlet
  6. Ååååh mintkugler. <3 Jeg stemmer for at vi tager i biografen, køber mintkugler ... Og går igen. Haha. :p

    Og tusind tak for dit svar til mit taske-indlæg. Jeg har ikke været ude at flyve i 10 år og er fuldstændig lost. Samtidig er jeg en vildt elendig pakker, for jeg er altid overbevist om at jeg da garanteret vil savne "indsæt selv ubrugelig genstand" og derfor pakker den. Indtil jeg får pladsmangel og må sortere noget fra ... Og så sortere halvdelen fra, kun for at savne det, når jeg er fremme på destinationen. :S

    Jeg skal helt klart også have en mindre taske eller to med derover, i kufferten. Den jeg skal have med ombord på flyet, skal ikke bruges som "turtaske" derovre, den skal bare fungerer som håndbagage på turen med plads til hvad man end har brug for på så lang en flyvetur. Og igen; jeg tænker at jeg selvfølgelig har brug for det halve hus. Haha. :p

    SvarSlet