lørdag den 16. juni 2012

We are shining and we will never be afraid again


Endnu et indlæg bliver dedikeret til fantastiske Florence And The Machine. Har brugt hele lørdagen på at ligge på sengen og nyde tonerne fra Florence Welch og bare ladet tankerne strømme. Det er virkelig ualmindeligt lang tid siden jeg har haft et så stort band-crush som jeg har netop nu med FaTM, deres musik er så pisse inspirerende og storladen. Ceremonials må være min yndlings plade for tiden og den spinder konstant i afspilleren. Er sindssyg ærgelig over de ikke kommer til Danmark på deres World Tour - ikke engang Sverige kan man hoppe over til for at se dem.

Har i nogle band-crushes for tiden eller bare generelt?

2 kommentarer:

  1. Jeg må nok indrømme at jeg ikke er den store fan.. Til gengæld mangler jeg et bandcrush! Jeg synes det er SÅ længe siden, at jeg er blevet helt fortryllet af et (nyt) band.

    SvarSlet
    Svar
    1. Noooo, hvordan kan du ikke elske dem????

      Slet