fredag den 31. august 2012

Everything is on its way to somewhere


Kan man være forelsket i en notesbog? I så fald er jeg det. Jeg synes simpelthen denne er noget af det fineste og indbyder til rigtig mange skriblerier og jeg ville virkelig ønske at min håndskrift var pænere, for det er næsten synd at ødelægge den med mine kragetæer. 
Den kan fås til den utrolige billige pris af 4,95 kr. Så det er bare om at komme afsted til den nærmeste bogpusher, hvis man vil have fingrene i denne fine notesbog. 
Jeg vil bruge min til private skriblerier om stort og småt, ligegyldigheder og vigtige betragtninger. 

Imorgen tager jeg på rustur med mit hus (det er sådan noget man har på ruc) og jeg er først tilbage engang i næste uge så der vil fortsat være lidt stille på matriklen, men jeg har altså travlt med at leve livet for tiden. 


11 kommentarer:

  1. Jeg var ikke lige klar over at det var muslimsk. Men betyder heller ikke så meget. Jeg er ikke troende på nogen måde, synes bare det er pænt, og så er det et jeg har fået gratis. Og ikke selv har valgt

    SvarSlet
  2. Jeps, det gør jeg ofte når coveret er smukt :D Og så har Amazon en fantastisk knap, hvor der står 'save for later', jeg benytter mig af til at gemme resten af serien og kun købe den første bog ;)

    Det er virkelig en fin notesbog! Overvejer at købe en til min veninde, hun render tit rundt og skribler ting ned og hendes håndsskrift er vanvittig flot, til forskel fra min..

    SvarSlet
  3. Haha, ja det er da godt nogle kan lide de hæfter. De var med i sidste års skolestart og ét af de største flop vi har haft i flere år. :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Hm. Vil heller ikke sige de passer sig til målgruppen af børn der skal starte i folkeskolen, de er slet ikke farverige nok og hæftet er af rugpapir og det er jo ikke det børnene vil have.
      Så hvis det var det der var markedsplanen kan jeg godt forstå de floppede.

      Slet
  4. Ja, mon ikke! Jeg er skam heller ikke færdig med at øge den stak af studiebøger. Stakkels pengepung ...

    Haha, det kender jeg kun alt for godt - man bliver simpelthen så inspireret. Hvad er det nu, du læser? :)

    SvarSlet
  5. Ja, det er ligesom om man er blevet unormalt hvis man IKKE gider spille alt muligt. Altså, seriøst, slap da af! Jeg fatter stadig ikke at der kan være SÅ stort et behov for den slags sider, at der virkelig kan eksistere så mange sider med nøjagtig ens indhold, samme spil, regler etc. Hvor mange sider kan man alligevel spille på? :S

    SvarSlet
  6. Tak for advarslen hehe. Men jeg læser den alligevel. Jeg giver altid en bog chancen, specielt når jeg allerede har den stående på min bogreol. Det kan jo være man bliver overrasket.

    SvarSlet
  7. Hvor har du købt den, siger du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mener den er købt i Arnold Busck :-)

      Slet