mandag den 6. august 2012

Lillebror 17 år.


Idag har min lillebror fødselsdag og han fylder hele 17 år - synes virkelig tiden går alt for stærkt! Når man siger fødselsdag så kan man jo ikke indgå at lede tankerne hen på en vaskeægte oldschool lagkage, så sådan en biksede jeg sammen i eftermiddags og så var der ellers hygge og lækkerier. 
I aften skal vi ud og spise på Cocks & Cows inde i byen - eftersigende skulle det være et rigtigt drenge sted med masser af kød og få grøntsager ;) Lige et sted efter min brors hoved. 

Imorgen vender jeg snuden mod varmere himmelstrøg, nemlig Paris. Og jeg kan godt fortælle jer at jeg glæder mig!

6 kommentarer:

  1. Sikke du rejser! Rigtig god tur :)

    Og hvor ser den lagkage lækker ud! Jeg kan slet ikke huske, hvornår jeg sidst har fået lagkage.. Og tillykke med din bror :)

    SvarSlet
  2. Årh, det ser lækkert ud!! Tillykke med lillebror :)

    SvarSlet
  3. TILLYKKE til din lillebror!!! :D Håber han havde en rigtigt god dag :)
    Nej hvor ser den lagkage da bare lækker ud :D MUMS!

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Mums hvor ser den kage lækker ud :b

    SvarSlet
  5. Mhm, lagkage! :D Og tillykke med din bror!

    SvarSlet