torsdag den 27. september 2012

Nyt kapitel, ny start


Okay, jeg skal da lige love for at det har stået stille her inde! Jeg har før hentydet at der var store ting under opsejling og kan nu løfte sløret helt: Jeg har fået mig en lille (med tryk på lille) kollegie lejlighed og er netop flyttet helt ind - sådan med seng og det hele. Flytningen har virkelig stået på længe, lige siden d. 15/9 faktisk, der fik jeg nemlig nøglerne men har virkelig undervurderer hvor lang tid og besværligt sådan noget flytning er! Derudover var det måske ikke det smarteste at påbegynde både studie og flytning på samme tid - det har hvert fald været meget stressfremkaldende og jeg glæder mig ovenud til alting er på plads og jeg falder rigtigt til. 

Det er et helt nyt byggeri så alting er splinternyt, men det betyder også at der er del mangler eller ting der ikke er færdiggjort endnu, feks. har jeg stadig ikke noget internet så der kommer til at være lidt sporadisk aktivitet her inde. 

Jeg skal ærligt indrømme at det har været meget mærkeligt at have de første nætter her inde, helt nye lyde og lige umiddelbart synes jeg det virker en anelse tomt når man kommer hjem til en tom lejlighed uden en glad vovhund der logrende tager imod en, eller lydende af min lillebror der går og nynner, min fars musik der flyder ud af højtalerne og ikke mindst mine mange samtaler dybe såvel som letbenede med min mor. Jeg føler ingen skam ved at sige at jeg virkelig kan mærke at jeg savner dem! 

Men dette er mit nye liv og jeg glæder mig til det hele kommer til at fungere og jeg er kommet ordenligt på plads!

10 kommentarer:

  1. Et lille tillykke skal du da have :)

    SvarSlet
  2. Det lyder da super skønt! :) Tillykke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det skal nok blive godt! :D Mange tak (:

      Slet
  3. Ej hvor spændende :) Tillykke med det! Hvilket kollegie er det, hvis du vil fortælle det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Det hedder Robert Jacobsens Kollegiet. Ligger på ørestaden.

      Slet
  4. Wauw, stort tillykke med din nye lejlighed! Det lyder som en ordentlig omvæltning, og jeg ved slet ikke, hvordan jeg selv kommer til at tackle det at flytte ud i mit eget sted.

    Håber du får en rigtig god start på det nye kapitel i dit liv! =D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak katja! :)
      ja det er det virkelig også, og når man har sådan et tæt forhold til sin famile som jeg har er det virkelig en omvæltning - bare det at der ikke er nogle at sige 'halløj' til når man kommer hjem er meget mærkeligt.

      Slet
  5. Selvom det er hårdt lige i starten, så synes jeg også du skal nyde at savne dem "derhjemme". Det gjorde jeg bestemt ikke i sin tid! Jeg kunne ikke flytte hurtigt nok og savnede bestemt intet af det derhjemme. Det kan jeg godt misunde andre lidt. Selvom man er ved at være voksen og får sit eget, så tror jeg det er sundt at savne familien. Det betyder da bare at man har det godt sammen, sådan overordnet set i hvert fald. :)

    SvarSlet
  6. Man slår monstre/dyr ihjel og de fjender som spillet har lavet (der er blandt andet en bunke pirater et sted og nogle riddere et andet sted). Om man slår andre spillere ihjel er valgfrit. :)

    Men jah - Det der med at spille dyr har jeg aldrig forstået helt. Man kan også spille som ko/tyr på det hold. I don't get it. Men panda-pakken her lader dog til at have en fin historie i sig. Og så er det den første race som tilhører begge hold. Alliance og Horde har forskellige racer at spille med, man kan ikke vælge hinandens. Pandaerne er 100 % neutrale, for første gang nogensinde og dét tror jeg måske godt der kan komme noget udfordring ud af. :)

    SvarSlet