mandag den 8. oktober 2012

21 år


I dag er det 21 år siden jeg kom til verden og hvis det ikke er grund til fejring, ja, så ved jeg snart ikke hvad der er (hæhæ). Ej, men jeg er sådan en der glæder sig helt vildt til sin fødselsdag og elsker simpelthen alt ved fødselsdage - og ikke kun når det er min egen. Jeg havde familien ovre til boller og lagkage igår og jeg skal lige love for, at mig og min mor fik kreeret den absolut lækreste lagkage! En hybrid mellem den kendte Othello og en chokolade-krabat (den var nemlig fyldt med chokolade ganache). Og jeg sad hele 60 min. og prøvede på at få fondanten formet til små lyserøde roser og grønne blade og det var lige før det var dagens højdepunkt da missionen lykkedes for mig. 

I dag blev jeg så vækket med sang og hjemmebagte morgenboller (Det er stadig helt legitimt selvom man faktisk er flyttet hjemmefra). Derudover blev jeg mødt af et væld af gaver ved min sædvanlige plads ved bordet og jeg blev virkelig overvældet af antallet samt hvad de havde fundet på. Ikke én eneste gang blev jeg nødt til at fake et smil for jeg fik simpelthen de bedste gaver jeg kunne ha' ønsket mig (og jeg er vist ikke helt let at købe gave til. Har jeg hørt.) 

I aften skal jeg kokkerere lækker mad til min familie og har sågar udfordret mig selv med en hjemmelavet bearnaise for første gang (kryds fingre for den ikke skiller). Vi ses og nyd nu det gode vejr jeg har sørget for ;)

8 kommentarer:

  1. TILLYKKE med fødselsdagen :D Håber du har haft en rigtigt god dag :)

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Stort tillykke! Håber du havde en god dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og det kan du tro jeg havde!

      Slet
  3. Rigtig stort tillykke med i går!! Det lyder som om, du havde en rigtig, rigtig god dag - helt som det skal være på ens fødselsdag!:)
    Og man SKAL vækkes med boller og alt hvad der hører til derhjemme - selvom man er flyttet hjemmefra;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-)
      jaa, det er ikke noget bedre end morgensang og boller <3

      Slet
  4. Et forsinket, men STORT tillykke herfra! Det ser ud som om du havde en rigtig dejlig dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Og jeg havde den bedste dag! :D

      Slet