mandag den 15. oktober 2012

Bookish type


I lørdags var jeg til mit andet bloggertræf hos den altid søde Katja. Vi var en bunke piger der alle har det til fælles, at vi elsker bøger og smider en anmeldelse på bloggen af og til (okay, de andre er nok en anelse mere flittig til, at anmelde end jeg har været på det sidste). Katja havde lavet lækker mad og snacks klar til alle os gæster og senere stod den på kage i massevis. helt ærligt, kage og bøger, så har man stort set alt hvad man behøver.
Som om alle de lækre bøger der var blevet doneret fra diverse forlag ikke var nok, havde Katja også sørget for at forlaget Valeta havde en repræsentant ude og tale om hvordan processen fra manuskript til udgivelse foregår og som en ekstra overraskelse var forfatteren Freddy E. Silva ude og fortælle om sin nyeste bog, Mediatropolis, og hvordan hans rejse fra et rent Word-dokument til en færdigskrevet bog var. 
Det var en rigtig hyggelig dag og jeg er endnu engang ekstremt overvældet af alt det arbejde Katja havde lagt i arrangementet. 

Tak til Carlsen for Angel af Lee Weatherly og Forbandede mødom af Sarah Engell, Rosinante for Matchedaf Ally Condie, Forlaget Facet for Solbarnet af Kasper Hoff, Tellerup for Heksejagt af Kim Harrison,Politiken for Delirium af Lauren Oliver, Pretty Little Liars (1-4) af Sarah Shepard, Slide af Jill Hathaway og En flænge i himlen af John GreenAlvilda for Divergent – Afvigeren af Veronica Roth, Forlaget Bazar for Drømmehjerte og Senor Peregrinoaf Cecilia Samartin, Hotellet på hjørnet af bitter og sød af Jamie Ford, Vinter i Madrid af C.J. Sansom og Ildenglen af Laini Taylor, Mrs. Robinson for Alice Bliss af Laura Harrington, Skriveforlaget for Satans Rede af Lone Madsen, Forlaget Siesta for Metusalem af Flemming Dyrbye, Samadhi af Lars Damkjær og Jaja jeg skal nok redde jer – Når jeg lige har drukket min rom & cola… af Lotte Skou Hansen, C&K forlaget for Ti lektioner i lyst af Benedicta Söderberg, Hr. Ferdinand for Gadefejeren af Elliot Perlman, Jagten af Ryan David Jahn, Manden der ikke var morder af Hjorth og Rosenfeldt og sidst men ikke mindst Forlaget Valeta for Kolonien af Pierre Robert,Miraklets Fald af Christian Reslow og Mediatropolis af Freddy E. Silva.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar