fredag den 5. oktober 2012

Gammelelev fest


Festtøjet er fundet frem og øjenmake-up'en er malet på. For i aften står den på Gemmelelev Fest på mit gymnasie. Det er 3. gang hele klikken samles for at tage tilbage til der, hvor vi havde nogle af vores allerbedste oplevelser og det er virkelig en helt særlig følelse at se alle de folk som jeg tilbragte de 3 bedste år af mit liv sammen med. Snakken går om gamle dage og 'kan du huske dengang..' og ligepludselig er det ikke som om der er gået 3 år, men vi falder tilbage i den vante rytme og alt er som dengang. 

At hører om folk fik deres drømme opfyldt, kom de nu ind på den uddannelse de ville, hvilke twist og drejninger har de forskelliges liv taget og ikke mindst om de er glade for den hylde de er havnet på. Sådanne samtaler fylder selvfølgelig meget på sådan en aften, men mest af alt er det nu bare et glædeligt gensyn der bliver forenet med en masse af de grønne og cider til de kræsne. 

Jeg glæder mig til at se dem alle igen og som i den vaskeægte gymnasietid triller jeg hjem til mine forældre når festen slutter (for der er altså kortere til mit barndomshjem end der er ud til Amager) og hvis jeg er rigtig heldig disker min søde mor måske op med en herlig omgang tømmermændsmorgenmad - helt ligesom i gamle dage.  

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en virkelig dejlig aften og også lækker morgen du skal have :) !!

    SvarSlet
  2. Åh, naked palette! Vil så gerne have en :) Hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig god! Jeg har 1'eren og foretrækker dennes farver fremfor 2'eren. ;)

      Slet
  3. Det er nogle fine farver - har hørt meget godt om det makeup mærke :)
    Desuden har du en rigtig flot blog :)

    SvarSlet