torsdag den 11. oktober 2012

Pakker


Jeg synes virkelig jeg har været heldig med mine gaver på min fødselsdag i år. Jeg fik en masse fine ting til både hjemmet og hjernen ;)
Selvom jeg bor i en lille kollegielejlighed så prøver jeg at fylde den op med så mange ting som muligt, som jeg vil kunne bruge når jeg flytter i en 'rigtig voksen lejlighed'. Det betyder at jeg hellere vil investere i en lidt dyrere designlampe end et rædsel fra Ikea, som alle har hængende. Derfor havde jeg også ønsket mig klassiske items til hjemmet; En Stelton kande - i pæææn mint farve, og sukkerskål og æggebægre fra Royal Copenhagen. Derdover fik jeg nogle af mine absolutte yndlings tøsefilm: Bridget Jones' Diary, Notting Hill og Pride and Prejudice. De kan seriøst aldrig ses for mange gange!
Og selvfølgelig en masse dejlige bøger. Især glæder jeg mig ti,l at få læst Ken Folletts Century trilogi og komme videre med George R.R. Martin's A Song Of Ice And Fire (sæson 3 kommer jo på TV til foråret og jeg glæder mig ufatteligt!).

I aften kommer min kæreste og giver mig hans fødselsdagsgave og så har han ovenikøbet lovet voldsomme mængder sushi (han har et gavekort til 60 stk.) til aftensmaden. Det bliver for lækkert!!

11 kommentarer:

  1. Guuud, nogle lækre gaver! :D Gid det var mig. Især fedt med hele den fine samling af George R. R. Martin. Håber du havde en god dag. Og et noget forsinket tillykke herfra. :)

    SvarSlet
  2. Det var også ret lækkert. :)

    Pandekagerne blev ok. De var ikke rå, men jeg havde gerne set dem en lille smule mere gennembagt, så det må jeg lege med næste gang. Og så blev de ikke så høje. De faldt sammen når man vendte dem.

    Lækre gaver du har fået. :)

    SvarSlet
  3. Har læst de første, men kom væk fra de andre, da jeg jo mistede dem. Nu skal jeg så lige ha genlæst de første så jeg kan læse de sidste bind i serien.

    SvarSlet
  4. Jeg har det på akkurat samme måde, jeg studerer også, men spiser kun af Royal Copenhagen, nyder at rokke i min Eames gynge-stol og brygger kaffe til min retro-brune Stelton - fordi man er på SU, behøver man ikke bo rædselsfuldt eller kedeligt - det handler nemlig om prioritering og en velskrevet ønskeseddel til jul og fødselsdage (;

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. wow, ville ønske jeg kunne spise af udelukkende Royal Copenhagen, men det eneste jeg ejer er det jeg fik til min fødselsdag ;)
      Derudover har jeg ikke noget imod ting fra Ikea generelt og ejer ogå selv en del derfra (det er jo så dejligt billigt) men det er de lidt større ting som jeg køber af kvalitet og design som jeg vil kunne tage videre med mig :-)

      Slet
  5. Notting Hill <3 Shit en klassiker. Kan se den igen, og igen! Bliver aldrig træt af den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en evig klassiker! :-D

      Slet
  6. Sikke en lækker 'høst' :D
    Og den Stelton-kande dér - den har jeg drømt om for eeeevigt - er overbevist om at te smager hundrede gange bedre fra sådan en fin kande ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også meget overvældet af de fine gaver min familie og venner har købt med tanke på mig.

      Slet
  7. Sikke nogle skønne gaver!! Bare det var mig!!

    SvarSlet