søndag den 11. november 2012

Robbie Fever

Hej Bloggis. Søndag er over os og jeg sidder pt. og skråler med på noget 'she's the one' af Robbie Williams, og det er med hele pivetøjet - boyband armen bliver hevet frem og fraseringer bliver klaret mere eller mindre til perfektion, til stor irritation for min bror. Jeg skal gerne indrømme, at denne pludselige nostalgiske Robbie-fever er kommet over mig pga. hans lille optræden i flimmerkassen i går aftes. Hold-nu-kaje der kom teenager-Maja lige op til overfladen, og utroligt som 10 er gået og jeg stadig kan alle teksterne udenad til Escapology albummet - det må være lidt som, at man aldrig glemmer hvordan man cykler når man først har lært det, som med sine sindssyge fanatiske teenage idoler. 
Jeg ved ikke, det er jo ikke fordi han er/var overdrevet lækker?! Han havde bare den der bad boy udstråling og så den gode blanding af kitchet pop med omkvæd der kunne få et hvert pigehjerte til at smelte. jeg var hooked!

Gemmer der mon sig en lille fellow Robbie lover derude? Eller måske bare en der har lyst til at se ham i kunstskøjte outfit, så er det hermed serveret:

Og nå ja, her er der ligeledes et digitalt bevis på, at Robbie Williams er måske verdens største skørtejæger. Overvej lige hvor mange gange den kvindelige model med den meget sparsomme bikini-beklædningsgenstand-tingeling står bøjet med nummi direkte pejet ind mod hans hrmm-hrmm.. Man er vel ikke verdenskendt superstjerne, hvis ikke det kaster lidt fryns af sig: 

Og som the grand finale skal vi selvfølgelig have en Robbie der er udklædt som vaskeægte cowboy til yndlings sangen over dem alle: Feel. Shit man, der er ikke grænser for hvor mange gange jeg har skrålet med på denne. JEG ELSKER DET.

2 kommentarer: