lørdag den 1. december 2012

1. December


Da jeg vågnede imorges lå der et blødt tæppe af nyfalden sne på byens tage og det er da en gave af den allerbedste slags når der står d. 1 December på kalenderen. 
Nu er det for alvor legitimt at skrue radioen over på Radio Soft og skråle med på Last Christmas, finde pebernødderne frem og sætte ovnen igang med en plade æbleskiver (eller finde panden frem og lave dem selv).

Jeg sad i går aftes i mit ansigts fodsved og foldede julehjerter og det viste sig, at være en lidt rusten affære - mine hænder havde lidt glemt hvordan man gjorde, men på et par timer fik jeg da foldet 10 stk. og de skal hænges op i dag samt resten af julepynten skal findes frem. 

Jeg håber i allesammen får en skøn 1. December og skal vi så ikke lige glæde os over, at den falder på en weekend og at 1. søndag i advent rent faktisk er i December og ikke i November som de sidste par år! Og når vi snakker om advent så vil jeg lige for god ordens skyld nævne at det IKKE er i orden, at tænde alle 4 lys på én gang. det er forkert. 

3 kommentarer:

  1. Haha, god 1. december til dig også! :D

    SvarSlet
  2. Jeg er helt enig, der skal altså kun tændes 1 lys den første søndag i advent!

    Jeg har indtil videre kun læst de tre første i VA serien, men den er altså også fantastisk. Til gengæld har jeg så købt Succubus, så det er da lidt øv at den er dårlig :(
    Har du læst Bloodlines?

    SvarSlet