mandag den 3. december 2012

Cause' it's christmas time


Jeg har haft en virkelig fabelagtig weekend! Ikke mindst fordi December startede, men også fordi jeg har set julefilm - The Nightmare Before Christmas, en Tim Burton genialitet og fyldt slikmunden op med bland selv favoritter og så ellers puttet under dyner i stearinlysets skær. 
Søndag vågnede jeg til den mest perfekte morgen. Et kæmpe morgenbord med rundstykker, juice, the og blødkogte æg. Så er 1. advent virkelig skudt ordenligt igang! Og jeg blev meget overrasket over, at vågne til en lille pakke udenforan min dør - nissen havde sørme været der ;) Noget jeg slet ikke havde regnet med i år. Og udenfor var der ellers faldet en pæn bunke sne og det glæder virkelig mit hjerte, at himlen drysser pæne fnug når nu det er jul.
Senere på dagen tog jeg med nogle venner ud og kørte noget venskabeligt race på en indendørs gokart bane og bagefter nød vi noget virkelig lækkert tapas med vin til. Det var efter min mening den aller mest geniale søndag i lang tid. 

I morgen skal jeg mødes med en af de personer jeg holder allermest af i denne verden. Vi skal spise morgenmad på Cafe Europa og bagefter ud og finde inspiration til vores julegaveønsker. Og så tror jeg også det bliver i morgen jeg poster opskriften på en helt utrolig chicken noodle soup jeg lavede i sidste uge. 

Kan I have en elskværdig mandag rare mennesker.

4 kommentarer:

  1. Åh, er bare så misundelig over i har sne! Send lige noget til USA ;) hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe i får ikke noget af vores ;)

      Slet
  2. weekend haha det er det bedste! :)
    Er ret vild med din blog! Måske du vil følges, eller bare give lidt respons på min? :)
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anna. :)
      Vil da lige smutte forbi og kigge.

      Slet