tirsdag den 11. december 2012

Det gode og det dårlige


Igår var en god dag. Sneen væltede ned hele dagen og jeg havde gang i brændeovnen for fulde gardiner. Jeg tilbragte hele dagen med Dash & Lily's Book Of Dares. der er sådan en bog der er det oplagte valg i december og når det sner. Jeg vil jo også finde en rød Moleskine i en bogbutik og bevæge mig ud på eventyr.. 

I dag derimod. not so much. En af de dage hvor man virkelig skal tage sig sammen for, at stå op. En af de dage hvor vejret bare er blaah og man ville ønske, at man boede i New York og kunne være Lily bare for en enkelt jul. Klokken er kun lidt over 12, men jeg føler allerede at denne dag har varet i for evigt.. 

4 kommentarer:

  1. Dash & Lily er da et genialt forslag til en julebog - den har jo i forvejen stået på min liste i umindelige tider - tak for påmindelsen!

    Og så håber jeg forresten, at dagen vender til det bedre for dig hurtigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig hjertevarm den bog :)

      Og mange tak, det må være noget tirsdags-trælshed ;)

      Slet
  2. Åh, hvor jeg kender de dage. Jeg synes personligt også at i dag har været ret "Blah!" fra ende til anden. Kan slet ikke komme i omdrejninger eller finde bare lidt overskud frem. Skidt, når man så samtidig skal læse til eksamen. Og nu, her til aften, er bagud. For pokker, det bider mig selv i bagdelen senere i aften. :S

    SvarSlet
  3. Hvor ser du sød ud! :) Hvis det altså er dit på billedet, hehe! Det ser altså så hyggeligt ud, med alt det sne, åh jeg er misundelig!

    SvarSlet