søndag den 16. december 2012

En adventsnisse


Har i også en sød adventsnisse der kommer forbi om morgenen med lidt lækkert? Sådan en har jeg, og det er en yderst god nisse skal jeg lige hilse og sige. Sidste advent stod der en fin pakke med den skønneste neglelak fra OPI Skyfall kollektionen - the living daylights, som jeg faktisk havde skrevet på min ønskeliste til jul. Jeg blev yderst begejstret og måtte straks male fine glimmerpartikler på neglene, men som altid er det lidt vanskeligt at fotografere neglelak der glimter og changere i farverne. 

I dag går turen til biografsalens mørke, hvor jeg skal ind og se Hobbitten og for satan hvor jeg glæder mig! Senere på aftenen skal juletræet pyntes og det hele er bare fryd og gammen - altså lige bortset fra, at det er blevet plusgrader og sneen er forsvundet det er jeg ret utilfreds med!

2 kommentarer:

  1. Sikke en sød nisse du har:)
    Er helt vild med den neglelak!
    Klem ida // by-idar.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har den bedste nisse! :-)

      Slet