lørdag den 8. december 2012

Julegave inspiration

venstre mod højre: Areaware alarm dock, Harry Potter samlet dvd boks, MAC Dark Side, New York af Edward Rutherfurd, Cashmere hat fra Cos, Chloé parfume, Mumi julekrus 2012, Ordning & Reda kalender 2013, Alkymisten af Paulo Coelho jubilæums udgave, OPI the living daylights, Study serien af Maria V. Snyder
Eos læbepomade mint, Frøken peregrines Hjem For Sælsomme Børn, MAC prep + prime Illumminte, Harry Potter from page to screen, Throne of Glass af Sarah J. Maas, Støvler fra Vagabond, Lady Luck vedhæng fra Carré Copenhagen, Pandemonium af Lauren Oliver, Kjole fra Ganni.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der kan have lidt svært ved, at flække en ønskeliste sammen, hvad enten det er jul eller til fødselsdage, men det er jo ikke fordi jeg ikke ønsker mig noget - for det gør jeg jo altid, men det er bare svært lige at få det ned på papir når man bliver spurgt på kommando (jeg plejer faktisk først, at komme på dét der aller bedste og vigtigste ønske når julen er overstået..) MEN nu har jeg efterhånden fået lavet en helt tilforladelig ønskeliste og alle disse ting er, at finde på den. I kan jo bruge den til inspiration, hvis i også har haft lidt svært ved at komme på ting.
I år ønsker jeg mig en blanding af kosmetik, mode og bøger og det spænder jo meget godt overens med mine interesser. Jeg kan helt ærligt sige, at jeg ville blive lykkelig for hver og en af disse ting (hint hint til familien hæ..) Har i fået skrevet en ønskeliste endnu og i så fald, hvad står der bla. på den? 

6 kommentarer:

  1. Åh, jeg har udskudt at få skrevet min ønskeseddel alt for længe nu! På en måde er det bare ikke rigtigt gået op for mig endnu, at det jo sådan set er lige om lidt..
    Men ligesom dig har jeg rigtig svært ved at komme på noget, når folk pludselig spørger! Normalt plejer jeg at være god til at gemme ønsker i mine Favoritter i løbet af året, men i år er jeg vist selv kommet til at købe det hele undervejs :P Så nu er jeg vist lidt ude i sådan nogle kedelige ting, som jeg ikke selv gider at bruge penge på - en boremaskine for eksempel. Det er også bare en lidt for kedelig gave at have liggende under juletræet, ikke?:P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er faktisk meget svært lige sådan at komme på ønsker på kommando ;s
      Men ja, en boremaskine er måske ikke det allermest spændende at have liggende under træet ;) hihi

      Slet
  2. mummikopperne er så fine!!

    SvarSlet
  3. Tak for din kommentar til matematikbloggen ... Ikke at det gør det bedre, men jeg tror faktisk at der gemmer sig en pige bag udtalelsen. I hvert fald at dømme ud fra den mailadresse der er brugt. :S

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine ønsker. Flere af dem, er faktisk også på min ønskeseddel i år! :)

    SvarSlet