søndag den 10. februar 2013

Lazy sunday


Jeg var til en gymnasievenindes fødselsdag igår - 22 år og så meget bag-in-a-box man kunne drikke, for at sige det mildt så har jeg tømmermænd. Trods dundrende hovedpine og opkastfornemmelser hver gang jeg bukker mig forover klarede jeg min arbejdstjans i formiddags og direkte bagefter gik turen fluks mod den nærmeste Lagkagehuset. Målet var en fastelavnsbolle af den slags, som kun lagkagehuset kan producere. Det er en kaloriefyldig basse fyldt med creme så den ligger ok tungt i maven, men er det hele værd!

Dagen i dag skal bare gå med 100 pct. sofaafslapning, færdiglæse 'How To Marry a Millionaire Vampire' - den er fin underholdning og dejlig letlæselig og ellers bare lytte til bløde lokkende toner fra min afspilningsliste på Youtube, kodeordet er; Marie Key, Peter Sommer og Coldplay.

Trods tømmermænd tror jeg faktisk denne søndag bliver helt god.

4 kommentarer:

  1. En søndag med tømmermænd der bliver god? Det lyder ret okay!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gælder bare om, at finde en kur der kan kurere ens tømmermænd - og så længe man ikke har kastet op kan det kun være godt ;)

      Slet
  2. altid dejligt med sådan en søndag :D

    Jeg har en GIVE-AWAY igang på bloggen, du kan vinde et glattejern fra GHD :)
    http://www.fashionbysterup.dk/2013/02/give-away-ghd-glattejern.html

    SvarSlet