tirsdag den 5. februar 2013

Oh, the great excpectations



Lad mig lige gå lidt i selvsving over, hvor absolut fan-fucking-tastic det er, at der endelig er nyheder i sagen om Vampire Academy-filmatiseringen: ASGDSJKG, de har endeeelig offentligtgjort hvem der skal spille de tre største roller igennem hele serien: Rose Hathaway skal spilles af Zoey Deutch, Lissa portræteres af Lucy Fry og mit alltime største bog-crush, Dimitri, skal spilles af Danila Kozlovsky.

Jeg skal indrømme, at jeg er lidt 'hrmm hrmm' over deres valg til Rose, Zoey er nemlig aktuel netop nu i Beatiful Creatures hvor hun spiller en af hovedrollerne, nemlig Lena Duchannes, og jeg frygter måske lidt at man vil have svært ved, at slippe hendes klynkerolle i dén film når hun skal være kickass Rose i Vampire Academy. Faktisk synes jeg det er drønærgerligt, at mit første indtryk af Zoey skal være i sådan en whiny og irriterende rolle - jeg vil jo gerne være så fordomsfri som overhovedet muligt når jeg skal se en af mine yndlings bøger blive transformeret til lærredet.

Jeg tror helt bestemt jeg snart skal genlæse hele VA-serien og så kan det jo være, at jeg langt om længe kan få lavet en ordenlig anmeldelse af bøgerne her inde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar