lørdag den 9. marts 2013

GIRL ABOUT TOWN


På Kvindernes Internationale Kampdag var der sikkert en masse ude og vifte med bannerne, råbe slagord og diskutere kønspolitik og ligeløn. Selv gik jeg i Magasin Du Nord og købte en ny læbestift. Måske ikke så kampdags-agtigt, men yderst tilfredsstillende at holde det lille vidunder i hænderne.

Det er Girl About Town - Amplified fra MAC. Farven er pink/fuchsia med blå undertoner, hvis man som mig er meget lys i huden (okay, bleg) så gør de blå undertoner at farven 'popper' mere. Dvs. den står mere ud, end på en person med mørkere hudglød.  Girl About Town er desuden smækfyldt med pigmentering samtidigt med at have en cremet konsistens, uden for meget shine. 

Jeg synes farven er supersmuk og virkelig velegnet til en dag hvor man vil gå the extra mile og have fuld drøn på læberne. Og så er læbestift jo en virkelig hurtig genvej til, at pifte ansigtet op når man ikke gider det helt store make-up ræs.

---

Har I forresten lige lagt mærke til de nye social media buttons ude i højre side?! Fra nu af kan i med et enkelt tryk følge mig på både Twitter, Pinterest, Goodreads, Instagram, sende mails og følge via RSS. Smart hva' (og pænt ikke mindst). Og så er Bloglovin' jo længere nede i højre side også.

2 kommentarer:

  1. Åh, en af mine favoritter <3 Den er så flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en rigtigt flot pink farve. :)

      Slet