lørdag den 30. marts 2013

GLAD PÅSK


Hej Bloggis. Endnu en gang har jeg bare overladt jer til jer selv uden en forklaring på min stilhed, men jeg tænker det går nok siden I allesammen sikkert holder påskeferie?!
Jeg selv arbejdede mandag-tirsdag og tog så til Sverige for at besøge min familie fra i onsdags. Og nu er jeg lige kommet hjem.

Vi har spist fælles morgenmad, gået lange ture i skoven, tændt op i brændeovnen, spillet brætspil og klodsmajor samt spist lækker-lækker mad. Jeg har slappet fuldstændigt af, som man kun kan når man forlader sit hjem og alle dets gøremål. Jeg har endelig fået læst Niceville, som måske den sidste i hele verden? Jeg har fået påskeæg af påskeharen og købt kilovis af bland selv godis fra flødebollefabrikken. Jeg har holdt helt pause fra computeren og tv'et og hørt på røverhistorier fra dengang min morfar var ung. og jeg har for første gang bagt svenske semlor, som er deres pandang til vores fastelavnsboller. 
Kort sagt; Jeg har haft ferie.

Nu er jeg som sagt vendt hjemad og det er altid med en anelse flad fornemmelse når jeg er hjemme fra ferie. Hverdagen truer. Men først om et par dage! Indtil vækkeuret igen ringer alt for tidligt skal jeg spise sild og laks og måske drikke en enkelt snaps til påskefrokost. Men vigtigst af alt så har Game Of Thrones sæson 3 præmiere på søndag og jeg kan fand-e-me ikke vente! Det bliver så vildt og negle-bidende spændende. Jeg er seriøst lige ved, at gå ud af mit gode skind af bar nerver og glæde. Og ja, det er bare en tv-serie, men oooooh hvilken tv-serie!!!



3 kommentarer:

  1. Åh, din påskeferie lyder yderst dejlig. Jeg glæder mig selv ualmindeligt meget til GoT sæson 3! Og især eftersom jeg ikke har læst videre end til anden bog.

    (Btw, du er ikke den sidste i verden, der har læst Niceville - jeg har endnu ikke læst den.)

    SvarSlet
  2. Det ligner en rigtig hyggelig ferie :)

    SvarSlet
  3. Jeg har altså heller ikke fået læst niceville endnu :( skammer mig! men den er på listen ;)
    Ellers ligner det en alle tiders ferie!! :)

    SvarSlet