torsdag den 14. marts 2013

GUESS WHO'S BACK, BACK AGAIN


First of all: whaaaat jeg skal virkelig til, at have mit hår løst noget oftere. Get them curls out to paaartyyy. (jaja det er et gammelt billede, but still..) Jeg er jo en knold-365-dage-om-året-kind-of-gal', men enough about hair (og danglish)!

Jeg har faktisk haft en rigtig god dag på nettet idag (ja, det lyder topnørdet). Altså i kender godt de der dage, hvor man bare sidder og sumper foran skærmen uden rigtigt, at lave noget (gør I ikke?), men idag synes jeg faktisk jeg har opdaget/set nogle grineren ting. Jojo, det kunne da godt være jeg skulle ha' lavet noget mere produktivt, meeen det skete bare ligesom aldrig. (Okay, jeg har faktisk også lavet andre ting end at sidde på indernettet hele dagen)

Ti hurtige fra idag:

1. Tilføjet bøger inde på Goodreads librarian-style
2. Været totalt sad-face over jeg er færdig med Allys World. Viiil have mere Ally og hendes seje familie!
3. Undret mig over hvad alt den hype omkring Doctor Who er for noget
4. Opstøvet sæson 1 af Doctor Who i en skummel krog af internettet (ja, self. var det lovligt, ahrm..) og set afsnit 1.
5. Siddet og været helt 'whaaaaat the hell, det er seriøst mærkeligt det dér Doctor Who noget' 
6. Indset at man ikke kan fordybe sig i ny mærkelig tv-serie når ens familie hører to forskellige radiostationer på samme tid, en hund der all over the place og hele tiden tigger om gåtur (jeg ved aldrig hvornår jeg skal få set de trillioner af sæsoner jeg mangler)
7. Generelt tænkt over, hvor langt bagud jeg er med alle de tv-shows jeg følger med i (udover New Girl selvfølgelig - OMIIGOOG KAN JEG LIGE BLIVE GIFT MED DEN SERIE)
8. Internet-vindues shopping. Dvs putte en masse ting i 'kurven' men aldrig nå videre til betaling. Hvooorfoooor skal jeg også betale så mange regninger i denne måned.
9. Stenet virkelig mange Youtube-blogs og synes det er syyyyygt nederen jeg ikke bor i USA/London
10. Drukket virkelig meget kaffe.. Som i virkelig meget.

8 kommentarer:

  1. Åh, fine krøller! Det er jo nærmest blasfemi ikke at lufte dem noget oftere :P
    Og JA - jeg er kongen af sumpedage, som føles fantastisk produktive, selv om de ikke rigtigt er det. I tirsdags havde jeg fri og kom næsten up-to-date med mine opskriftsindex på bloggis - det har manglet læææænge. Men det er jo nok ikke noget, alle vil synes er lige fedt ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg bliver også lidt overrasket over dem, hver gang jeg har løst hår ;) haha, Men jeg kan altså bare slet ikke have alt det lange hår der er overalt i face!

      Slet
  2. Jeg kan godt fornemme på dit indlæg, at du har drukket "virkelig meget kaffe" :D

    SvarSlet
  3. Det er skønt, med sådan nogle indlæg. Din blog er så fin, og en af mine favoritter at følge med i! :D Btw. burde du som du selv siger, have løst hår noget mere for det klæder dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Orv, hvor blev jeg bare enormt glad da jeg læste din kommentar! :D Mange tak! :)

      Slet
  4. Jeg har også forsøgt med Doctor Who et par gange. I don't get it :|

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil bare gerne forstå det!! Men må nok sande, at jeg ikke helt er der endnu.

      Slet