fredag den 1. marts 2013

I'ts aaaaliiive

Jeg lever stadig. Sådan halvt om halvt. Jeg er ramlet ind i noget sygdom og det er altså en stram hurdle at komme over! Jeg har ligget brak i over en uge, og er nu kommet på penicillin, så lad os lige krydse fingre for at det kan give bakterierne et gok i nøden. For jeg er efterhånden rimelig mega fucking meget træt af, at have en hudløs næse, kranie fuld af snot og vågne med en hals der bader i slim. Ja, selv tak for billedet (og så har jeg ikke engang fortalt om glæderne ved at kaste en snotter op gennem munden....)! 

Jeg håber virkelig I får nydt dagene lidt bedre end jeg gør - måske har I endda nogle dejlige festlige planer på sådan en årets første forårsdag. Selv skulle jeg ha' været til venindes fødselsdag med vin og bajere, men jeg tager da bare lige en fredag med snotpapir og x-factor (kan i mærke ynken???)

Noget der gør mine sygdomsdage lidt mindre trælse en smukke Passenger, den her sang er altså alt hvad der er smukt og flot i verden. 


6 kommentarer:

  1. Ydrk, jeg hader det der når det kommer ud af munden. Det er simpelthen bare toppen af klamhed, når man er syg. :S

    Tak for dine bud til min genre challenge - Jeg har flyttet din kommentar, så den ligger rigtigt i kommentarfeltet til konkurrencen og tæller med. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, det er ulækkert på en hel ny måde x(
      Og tak fordi du flyttede min kommentar ;) Det kan nogle gange godt gå lidt hurtigt når man skriver fra mobilen ;)

      Slet
  2. Åh, håber snart du kommet over det <3

    Og tak for en skide god sang. Den kører på repeat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis tror jeg snart jeg er ovre det værste - thank god!

      Slet
  3. Jeg ELSKER den sang - har nærmest hørt den flere gang om dagen de sidste par måneder - og er endnu ikke træt af den :D

    Og, nå ja, GOD BEDRIIIING!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er virkelig skøn! :) og taaak! ;)

      Slet